כך לא תתאכזבי: הנוסחה המדויקת לרכישת בגדים באינטרנט

הנוסחה לרכישת בגדים באינטרנט

אני כבר מספר שנים אני מחשיבה את עצמי לצרכית עדוקה באינטרנט. לאחרונה הטרנד של להזמין בגדים באתרי אינטרנט התחזק בזכות ההבנה שזה זול, משתלם, ולא פחות חוויתי -אם לא יותר- משופינג בקניון. אבל שמתי לב שלא מעט נמנעות  מלהזמין מאתרים הגדולים כמו amzon , ebay , Esty, ו- AliExpress. חבל שכך המצב כי יש המון מבחר לאתרים האלה להציע, והמחירים זולים מאוד. אני יודעת גם שלהרבה יש בעיה עם להזמין מהאתרים האלה מכיוון שחלק מהאתרים האלו נחשבים 'פאסט פאשן'- אבל אני מאמינה שבאמצעות השיטה שאני אראה לך תוכלי לזהות ולרכוש פריטים איכותיים וזולים שישארו איתך לטווח הארוך.

תכל'ס אני מבינה מה הסיבה שהרבה נשים מעדיפות לא לרכוש באתרים האלו

1. מבחר גדול מידי- שלרוב מבלבל וגורם לכאב ראש ולייאוש. 

2. הסטיגמה הידועה- "כל מה שנמכר שם זה באיכות זבל".

3. המוכרים רמאים- "יגנבו לי את הכסף".

4. פספוסי מידה- "איך אני אוכל להיות בטוחה שהבגד יתאים לי במידה".

5. משלוח ארוך- "אין כוח לחכות חודשיים לחבילה שתגיע."

6. הפחד שהחבילה לא תגיע ותילך לאיבוד.

גם לי היו את החששות האלו שהתחלתי לצלול לכל העולם הזה. אבל גליתי שהדאגה שלי הייתה מיותרת, שיכולות להיפתר בזכות ה'נוסחה' שאני עכשיו הראה לך. 

צעד אחר צעד: כך תזמיני חכם עם מינימום טעויות

1. ידע בסיסי: מדיניות החלפות והחזרות

חשוב שתבדקי מהי מדיניות החזרות והחלפות לפני שאת מזמינה.  ב90% מהמקרים כשמזמינים מסין אין אפשרות להחזיר או להחליף.
אבל- לרוב יש אפשרות לקבל את הכסף חזרה, או שישלחו שוב המוצר במקרה והחבילה לא הגיעה אלייך אחרי זמן מסויים, או מה שהגיע לא עמד בציפיות שלך, או שהמוצר נפגם בדרך.
ברוב האתרים יש אפשרות לשלם עם חשבון paypal, שמעניק ביטוח הגנה לקונה.

2. בחירת המוצר הטוב ביותר

כשאת מעוניינת במוצר כלשהו, יש פרמטרים מסויימים שאת תצטרכי להתייחס אליהם, כדי לדעת לסנן את המוצרים הפחות מוצלחים.

✓ תמונות המוצר- ברור שצריך לבחון את תמונות שהמוכר מפרסם, אבל התמונות שקובעות באמת זה התמונות שלקוחות מפרסמים. ההמלצה שלי תוותרי על מוצר ברגע שאת רואה שאין ביקורות של לקוחות עם תמונות. הרבה פעמיים בתמונות של לקוחות מגלים שמה שמגיע בפועל לא איכותי בכלל, ולא ניראה כמו שציפית. 

הצעות נוספות- כשאת גוללת למטה מופיעים לך הצעות למוצרים דומים ואפילו זהים של מוכרים אחרים. כך תוכלי למצוא מוצר דומה: עם ביקורות טובות יותר, ומחירים זולים יותר. 

בחירת המידה מבלי לפספס- בנוגע לזה יש לך כמה אופציות. דבר ראשון תוכלי לבדוק בטבלת מידות ולבחור בהתאם למידות וההקפים שלך. אבל המלצה שלי זה ושוב לחזור להסתכל בתמונות של הלקוחות. לחפש מישהי עם מבנה גוף דומה לשלך, לבדוק איזה מידה היא לקחה, ולהחליט אם את מרוצה מאיך שזה יושב עלייה- ובהתאם להזמין את המידה הרצויה. ואם זה לא מספיק, תמיד יש אפשרות לפנות למוכר בהודעה כדי להתעייץ איתו.

3. שלב ההזמנה

אחרי שבחרת מידה, וכבר הוספת את המוצר לסל הקניות, הגיע הזמן להזין פרטי אשראי, וכתובת. אם את חוששת לפרטי האשראי שלך תזמיני באמצעות  PayPal (ההרשמה היא חינם אבל קחי בחשבון שהם גובים עמלה של כמה שקלים בכל רכישה).  PayPal ידאגו להחזיר לך את הכסף במקרה וחבילה לא הגיעה. בכל אופן ברגע שאת סומכת על האתר ועל שירות הלקוחות שלו אין סיבה לדאגה.

4. המתנה להגעת החבילה-

בימים הראשונים של אחרי ביצוע ההזמנה תקפידי לבדוק שהאתר/המוכרים שלחו את ההזמנה שלך. במידה ולא- אל תחששי לחפור להם על זה בהודעות. בכל אופן מחזירים לך את הכסף באופן אוטומטי במידה והחבילה לא נשלחת.

לאחר שהחבילה נשלחת, שימי לב לזמן שרשום מתי ה'קייס' נסגר. אחרי זמן זה לא תוכלי לבקש החזר במידה והחבילה לא מגיעה או שאת לא מרוצה ממה שהגיע. אבל סתם שתדעי תמיד אפשר לפנות גם למוכר בכל בעיה (גם אם הקייס נסגר) ורובם אדיבים ושימחו לעזור. 

5. החבילה הגיעה-

איזה כיף! מקווה שאת מרוצה ממה שהגיע.
במידה וכן- תפרגני למוכר בביקורת (יש אתרים שמביאים על זה עוד נקודות לקנייה הבאה)
במידה ולא- תמיד את יכולה לפנות למוכר או לשירות לקוחות של האתר.
טיפ קטן- לפעמיים הבגדים מגיעים מקומטים כשמוציאים אותם מאריזה, ברמה שבא לך לזרוק אותם מחלון, אבל תאמיני לי שאחרי גיהוץ קצר את מגלה שהפריט שהגיע אלייך ניראה לא רע בכלל.

טיפ אחרון וחשוב מאוד

מאוד קריטי- לשים לב לא לעבור את ה75$ בהזמנה, אחרת תחויבו בתשלום מכס כשהחבילה תגיע לארץ. ל במקרה כזה  כדאי לפצל את הזמנה שלך ותחכי לפחות 72 שעות בין ההזמנות. "שתי חבילות או יותר שישלחו מאותו ספק לאותו לקוח בהפרש של עד 72 שעות ייחשבו כמשלוח אחד שפוצל, ומסי היבוא יחושבו לפי ערכם הכולל של כל הטובין ביחד" מתוך האתר רשות המיסים.



מקווה שהמדריך שלי עזר לך אם יש לך שאלות כמובן שאת מוזמנת לרשום לי בתגובות למטה. 

אם אהבתם מוזמנים לשתף:

Subscribe
הודעה על
guest
3 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

רותם וטנברג

יוצרת תוכן

מאז ומתמיד היה לי חיבה לוינטג', ופתחתי את הבלוג הזה כדי לתת לסגנון הייחודי הזה את הכבוד שמגיע לו, לטפח קהילה משובחת של חובבי וינטג', וכדי לספק לכם תוכן מעניין ומעורר השראה. 

הפוסטים האהובים עליי
רשימת המשאלות שלי
נותן חסות

This is the heading

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
גלי עוד

היי, אני רותם וטנברג.

ברוכים הבאים לבלוג שלי!
ב-Vintage Soul אני משתפת מדריכים, מידע, ותוכן על כל מה שקשור לעולם הוינטג'- כך שתוכלו לקבל השראה, ולהעשיר את הידע שלכם. הקמתי את הבלוג הזה כדי להנגיש את הסגנון הייחודי הזה, וכדי לעזור ליותר אנשים לבטא אותו בחיי היומיום.

דילוג לתוכן